Za te zdjęcia :D Więc SORRY !
Ps. Siedzi koło mnie i ciągle komentuje i rozpycha na krześle i spadłam ! Wrrrrrr !!!!!!
Boje się co o niej pomyślicie :( Piszcie którą z nas bardziej lubicie i dlaczego !
To wojna !!! Ludkowie komentujcie król Julian o to prosi xD Człowieki ♥ !
Czytasz ? = Komentuj !!!! тяαмρкσωα кѕιężиι¢zкα♥



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz